torsdag 21 juni 2012

Nya Vilda stämplar i shopen!

Vi har fått hem lite nya stämplar från Vilda Stamps, bland annat dessa två:

Kvistar kit 100:-



Gräs kit 100:-



Dessa två kit är bra då man får fler stämplar till ett bra pris. Av första kitet får man ut 7 st små stämplar och av den sista två.

Jag (Maria) har använt dessa stämplar på två stycken tags.

Jag började med att färga in med Distress Ink - Vintage photo, Peeled paint och Shabby shutter, sedan sprayade jag lite vatten på. Stämplarna har jag stämplat med Archival Ink Jet Black samt Peeled Paint.



På den här tagen har jag bara använt Peeled Paint och Shabby Shutters och stämplat med Archival Ink.



Dessa två stämplar som jag visar här i övre delen av inlägget är väldigt bra till just sådan här typ av art stamping, dvs när du behöver något som bara tittar in ifrån kanterna etc. Man behöver inte använda hela motivet utan bara en bit och ändå får till en helhet.

Vi har även fått hem nya textstämplar från Vilda Stamps.

Hjärtligt välkomna in till oss på Scrapdraken :D

/Maria

Inga kommentarer: