onsdag 8 augusti 2012

Post-it-hållare

Nu är det ju sommar och vädret har inte varit det bästa.. Men då kan man sitta med gott samvete och pyssla istället ;-)

Här har jag knåpat ihop en Post-it-hållare med inspiration från Magnolia Ink Magazine nr 1 2012. Där hade Silvie gjort en variant av en sån som jag bara kände att jag måste prova, dock gjorde jag min lite annorlunda. Tack för inspirationen Silvie, den var riktigt rolig att göra och det kommer att bli flera!


Mycket av materialet kommer från butiken t.ex. papperen och blommorna, vissa saker är privata. Jag älskar dessa papper som kommer från Maja Design, Vintage Summer Basic, de har en fin ton och fina färger.

Spetsblommorna är underbara och passar på det mesta, bokstäverna kommer från Glitz. Runt pennan har jag snurrat turkos blast, samma som hela hållaren hänger i.

För er som vill testa på att göra något annat någon gång, testa detta! Den var riktigt rolig att göra och är ju även en användbar sak - dessutom en fin present.. :-)
Ha det gott allesammans
Monica

Inga kommentarer: