måndag 4 februari 2013

Altrad Bok forts. 2

 Tänkte visa två nya sidor i min altrade bok. Den första är på min morfar som liten och den andra på mormor som liten :D

På morfars sida har jag grundat med vit gesso över boksidorna, därefter har jag tagit en blå NeoColor II penna och en pensel med vatten. De vita molnen gjorde jag med en mask/template och vit gesso. Bladrankan stämplade jag med Archival Ink (olive).


På mormors sida har jag använt mig av en av de nya maskerna från Prima som kom i förra veckan - I love it :D Jag har använt mig av två gula distress ink (squeezed lemon & mustard seed). Jag har stämplat med Archival Ink (olive).


/Maria

3 kommentarer:

Lone sa...

Riktig fint Maria, får vi se det live på onsdag? Lone

Lone sa...

Riktig fint Maria, får vi se det live på onsdag? Lone.

Unknown sa...

Tack :)
Tyvärr så jobbar inte jag på onsdag, men om du kommer på vår butiksträff lördag 9 feb så kan du få se den :)