torsdag 3 oktober 2013

Svärmor

Idag visar jag - Maria - en LO med min svärmor som ung. Jag har använt mig av ett av de nya papperna från 7Dots, `Messy Head - News Flash´. Samt att jag använt en spillbit från ett Maja Design papper. Har även använt mig av Ingvild Bolme/Prima dekorationer. Klockan har jag gjort med en ´kapsyl´ från Finnabair/Prima och en trädekoration, även den från Prima har jag för mig. 
 
 
Jag har även använt en mask/template/schablon från Prima, nyinkommen, som jag använt ihop med vit gesso. Diesen som jag använt och stansat ut bladswirlsen från kommer från Cherry Lynn Design, finns ej i butiken utan kommer från min egna samling.
 
 
Över hela LOn har jag sprayat med egenblandad mist gjord på vatten och pulver från Luminarte. De ger ett lätt skimmrande lager. Det syns dock dåligt här på dessa bilder.
 
/Maria

Inga kommentarer: