onsdag 4 december 2013

Graphic45 jul

Idag visar jag två julkort som jag - draken Maria - gjort med de underbara papprena från Graphic45.

Först gjorde ett bokkort (du finner en tutorial på hur du kan göra ett sådant kort här). Kanten runt motivet är gjord med en Martha Stewart stans och julblomman är en Sizzix/Tim Holtz dies, därtill har jag även swirls från två Magnolia dies.

 
Insidan ser ut så här. Stämpel kommer från mitt egna privata lager.

 
Några dagar el så senare gjorde jag detta kortet och det var först när en kund till oss påpekade det som jag insåg att jag hade använt exakt samma Graphic45 papper och stans :D

 
Ena insidan ser ut så här...

 
... och den andra så här. Stämpel från mitt egna privata lager. Den bruna swirlen är från en dies men då jag fått den av en vän redan utstansad så vet jag inte vilket märke.

Inga kommentarer: