onsdag 7 september 2011

stafflikortbox

Av Nita

Jag har gjort ett stafflikort och så tyckte jag att det kunde vara kul att göra en box till presenten som jag ska ge bort till ett födelsedagsbarn och sagt och gjort så blev det en stafflikortbox. Jag limmade helt enkelt på stafflikortet på boxlocket. Härliga höstfärger på det här kortet. Jag har använt Maja Design Skogspromenad, Filt, Varm Nyponsoppa och Halsduk. Jag har dekorerat kortet med söta miniblommor, dew drops, en större vit blomma och underbar grön spets.
Så här ser det ut när mottagaren får det, platt paket...





























Här står kortet uppfällt..










































Boxen har jag gjort med hjälp av min ultimate pro och sen som sagt bara limmat på stafflikortet ovanpå locket INNAN jag limmade ihop locket så jag inte tryckte ner det.




Bjuder på en liten närbild också:




































Pyssla lugnt!


/Nita

Inga kommentarer: