lördag 2 mars 2013

Here comes the bride

Då jag förra lördagen var på kurs för underbara Ania Dabrowska a.k.a Finnabair har jag fortsatt experimentera med den stilen, så idag tänkte jag visa en LO med en bild på mig som brud från 2005.


Jag har gått lös med stämplar (privat lager) bakom och runt om fotografiet. Hjärtana (tre stycken) är från en mask/template/stencil/schablon el vad man nu vill kalla dem :D (privat lager).


De tre blommorna har jag gjort med hjälp av en Nellie Snellen punch. Jag tog en gammal boksida och stansade ut blommorna och bladen. Därefter inkade jag med distress ink pads och sist sprayade jag med Perfect Pearl Mist. Limmade fast en liten spegel (privat lager). En dekoration från Prima/Ingvild Bolme, resist canvas blad etc.

Den halva klockan är från kitet vi fick på kursen.


Här ser ni lite mer av stämplingen.

På måndag kommer ytterligare en LO med Finnabair teknik fast då med lite mer färgglada papper, missa inte det :D

/Maria

1 kommentar:

Lone sa...

Otrolig vacker och fin LO och brud :) Kramar Lone