onsdag 22 maj 2013

Kolmården dag 1 - del 1

2011 åkte jag och min man till Kolmårdens djurpark med en natts övernattning på Vildmarkshotellet. Samma år började jag på med ett album av resan. Av någon anledning så gjorde jag inte del två. När jag nu tänkte uppta och färdigställa allt upptäckte jag vissa fel som smygit sig in, saker som in kommit med samt att albumet över dag ett var på väg att gå sönder.

Så jag bestämde mig helt sonika för att göra om dag ett, förstärka albumsbladen helt enkelt. Samtidigt kunde jag nyttja flera av de mönsterpapper som jag samlat på mig under årens lopp, har en hel del  :)

Jag gjorde även ett "bokomslag" efter en video av Sari - TheNorsuGirl.


Albumet över dag ett blev rätt så tjockt, kanske delvis på att jag inte hade en större BIA-wire än 1 1/4", men det funkar ändå :)


Undet ett par dagar tänkte jag att jag skulle ta och visa er sidorna från dag ett på Kolmården :)

/Maria

Inga kommentarer: