tisdag 12 juli 2011

Premiär med Prima, Glitz och bling bling

Halli hallå!
Här kommer ett litet premiärinlägg från mig minsann. Ni som hängde med på Scrapdrakens cybercrop kanske såg att jag hade den otroliga äran att vinna priset att få gästdesigna för Scrapdraken nu i juli och augusti. Så här är jag nu, tisdagar har jag fått som min dag. Förra tisdagen hängde jag i Turkiet så idag är det premiärdags här för mig..

Jag fick ett alldeles ljuvligt paket med saker på posten och den första layouten jag knåpade ihop var den här..

Ett första möte


Man kan göra en massa skoj med organzaband (som finns i massor med färger i shoppen) och prästkragarna är ju bara för söta!


Är man som jag, och gillar att figurklippa en halv (eller hel kväll) så är ju Primas mönsterpapper alldeles ypperliga för det ändanmålet!



Den som älskar Bling och swirls ska definitivt ta en kik under kategorin Blingdekorationer.. det finns MÄNGDER av tjusiga bling och swirls....

Ha en ljuvlig dag allihopa och kom snart tillbaka!

/Mahlin

Inga kommentarer: