fredag 30 september 2011

Sweet child of mine

Av DesignAnnique

Ibland fångar man sådana där ögonblicksbilder, som egentligen inte dokumenterar något speciellt men som man ändå tycker så mycket om. Min layout den här veckan är just ett sånt foto, det är på min dotter när hon springer runt på en lekplats, men man ser inte att det är en lekplats och det är heller inget annat man kan haka upp det på - annat än att det är min ljuvliga dotter :)

Till layouten har jag använt blandade pappersbitar från olika ark från Pion-serien Minnenas Ateljé. Papprena har mjuka vackra färger och passar till det mesta!


Läckra Alphabet Stickers och snygga Thickers!


Fler Alphabet Stickers från arket Pixie Glen.


Ljuvliga rosor och rosenknoppar hittar du under Blommor & Blad.


Jag knölade bomullsspets mot en bit dubbelhäftande tejp och avslutade med ännu en ros.


Tack för titten!

Inga kommentarer: