tisdag 8 november 2011

Gäst DT!

Vi på scrapdraken vill hälsa Åsa Wermelin hjärtligt välkommen att Gästa oss under ett par månader, vi ser med glädje fram emot att få se hennes fina alster!

Jag har fått i uppdrag att vara Gäst DT hos Scrapdraken i November och December.Jag är mycket tacksam för att jag får skapa med deras fina material.
Bilden kommer från ett klippark med flera jättefina bilder i olika storlekar.Jag har lagt ett lager Crackle accents på bilden, det gör att den ser lite gammeldags och
krackelerad ut. Snöflingorna är från ett clearstampsset som Scrapdraken har i sitt sortiment.

2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Här är en av mina scrapfavoriter...grattis till att ni hittat henne
//Inga

Åsa/asamia sa...

Tack Inga ;0)
Tack även till Scrapdraken som ger mig tillfälle att utmana mitt skapande.
Kram Åsa