söndag 9 december 2012

Adventskalender 2:a Advent: Juligt Bokkort

Dags för ännu en utmaning i vår adventskalender :D

När alla utmaningarna har lagts ut här i bloggen och deadlinen är slut kommer vi på Scrapdraken att rösta fram en vinnare som vinner en Martha Stewart trim stans. Vi kommer även att ha ett andra pris där vinnaren vinner två stycken 6x6 masker från Crafters Workshop.

Om ni missat vår första utmaning så har vi förlängt sista datumet. Samtliga alster till våra fyra utmaningar slutar kl. 23:59 lördagen den 29 december. Vinnarna presenteras i början på nästa år.
Första utmaningen hittar ni här.

Nu dags för vår andra utmaning.
Den här gången vill jag att ni gör ett juligt bokkort. Om ni aldrig gjort något bokkort förut så kan ni ta hjälp av den här tutorialen.

Så här blev mitt bokkort;


Jag har använt mig av Maja Designs senaste kollektion samt dies och stämpel från mitt privata lager.


Ha det gott :D

/Maria

Inga kommentarer: