onsdag 19 december 2012

Julkort och Sista dagen

Idag är det onsdag den 19 december, den sista dagen vi har öppet i butiken på Hjalmar Brantingsgatan 8. Vi har öppet mellan kl. 15:00 till 18:00.
Sedan tar vi jullov och öppna igen onsdagen den 9 januari 2013. Det går bra att lägga beställning i vår webbshop men inga ordrar kommer behandlas förrän efter nyårsdagen.

Välkomna :D

***

Idag tänkte jag visa de fyra julkort som jag skapat åt min mormor. Jag gör det varje år som hon sedan kan skicka till sina systrar samt morfars bror/hennes svåger.
I måndags träffade jag henne för en fika på ett stort köpcentra här i stan så att hon kunde skriva dit sitt namn, jag anser att det är mer personligt än att jag ska göra det åt henne :)
Hon sitter där och beundrar korten, pratar med mig, jag vänder mig halvt bort en millisekund för att gräva fram en penna åt henne. När jag fått fram pennan och vänder mig mot mormor igen, håller hon som bäst på att visa korten för bordsgrannarna på ett sånt där sätt som bara en stolt mormor kan göra hihi. Gullgumman. Lite lätt pinsamt då jag har svårt att ta emot beröm men hon är bra go´min gumma :D

Nåja, här kommer korten. De är alla i form av ett bokkort (tutorial på ett sådant finner ni här), men dessa har dubbeldörrar istället för bara en dörr (som i tutorialen).

 







Material som jag använt mig av kommer till stor del från Scrapdraken men även från mitt privata lager. Ber även om ursäkt för viss dålig bildkvalitet, men ljuset är inte det allra bästa här hemma :)

Ha det gott
Maria

Inga kommentarer: