måndag 24 oktober 2011

En LO om vägval

Idag bjuder jag på en LO om vägval.
Jag har själv efter 10år inom ett yrke bestämt mig för att skola om mig och därmed brjat plugga på universitet igen.
Detta ville jag föreviga och ffa skriva ner några av skälen till mitt val.
Ännu ett väldigt bra skäl att scrappa! Att man får med sånt här.

Jag valde att använda bakgrundspapperet från Prima helt, däremot mistade jag lite på det. En grön blomranka och nere till vänster om fotot anar man skuggan av samma ram som sitter till höger.
Blommorna inne i ramen fick sig också en dusch med misten för att smälta in lite bättre. De gröna löven målade jag med en mossgrön PM penna för att dämpa en aning.
Nere till vä på fotot sitter ett monogram från samma serie papper som jag konturklippt och sedan fyllt i bokstaven C med genomskinlig Paper Pen för att framhäva en aning.
Det mesta av materialet hittar ni inne i shoppen.

Tack för titten och glöm nu inte att dokumentera lite om er själva också, inte bara barnen!
/Cia

Inga kommentarer: