torsdag 12 maj 2011

Älskade hammock

Detta inlägg försvann i torsdags då blogger hade något för sig. Här kommer inlägget igen!


Hej hej igen, nu börjar sommaren pocka på och man vill vara ute mycket... ibland längtar jag nästan efter regniga dagar så man kan vara inne och pyssla med gott samvete, fast pysslet som blir då är oftast städning och ihopplockning från alla utedagar då vi lämnat dessa sysslor inne... men ett litet alster har jag lyckats få ihop av mitt nya underbara fantastiska DT-paket med massor av nytt godis från butiken.

Här har jag scrappat ett gammalt kort på mig och min bror hemma hos farmor och farfar i deras hammock. Jag har använt vit cardstock och skvätt med gul färg på den. Mönstrade papper kommer från Fancy Pants serie Beach bum - helt underbara papper!

Snygga band och en del av en stor swirl från Prima.

Blomman kommer oxå från Prima och jag har delat den, tycker dom är snyggare som "singlar" :-).

Här är den andra blomman från samma blomma som ovan!

Ha en toppendag!
Annlouise

Inga kommentarer: