måndag 30 maj 2011

Utnyttja papper


Hej hej, måndag igen!

Jag är en sån som oftast dras till baksidor på papper hellre än framsidor så jag står där på mässor och drar fram vartenda papper för att kunna se om baksidan tilltalar mig ;-)
Idag visar jag en LO där jag har utnyttjat både fram och baksidan av samma papper, Glitz design, Afternoon Muse Block, samt ytterligare ett Glitz papper.

För att skita till det lite har jag mistat bakgrundspapperet som annars är lite sockervadds sött och då använt ett Artist Edition Filter Flower Pinking Edge som mask för en lite häftigare effekt.
Jag valde att ta hårda blommor, Prima-Arco Iris Collection, som inte är lika romantiska som pappersblommor. Dessutom klippte jag ut en blomma ur det gula papperet för att få en röd tråd.



Tack för titten!

/Cia

Inga kommentarer: