onsdag 17 augusti 2011

dax för julkort (bokkort)

Av Nita



Här kommer julkort nr 65 i ordningen. Ja jag är ganska chockad och överraskad av det själv men det är väldigt kul än så länge;) Jag har använt julpapper från Pion design och Maja Design, de passar perfekt ihop. Ville inte överösa kortet med färdiga dekorationer så jag stansade ut blommor och embossade dem med hjälp av stansarna som finns i shoppen, även bladen är stansade och embossade. Satte några dew drops i blommornas mitt och mini alfastickers från Cosmo Cricket, allt detta hittar du i shoppen, såg att det bara fanns ett fåtal stansar kvar, så skynda o fynda;)





















Så här ser insidan ut, änglabilderna från Sagen är så underbara och jag blev inspirerad av min dt-kollega Petra att göra ett bokkort med dem. Du hittar såklart även dessa bilder i shoppen.













Pyssla lugnt! /Nita

Inga kommentarer: