måndag 14 november 2011

Lite kvar av sommaren

Jag hänger kvar lite vid sommarens foton innan jag sätter tänderna i julscrappandet för snart vankas det julkort och ljuskort och diverse annat juligt för hela slanten!


Enkel vit bakgrund som jag distressat med en mask med cirklar på. Har hållit lite cirkeltema för att passa in med fiktiva skott som sonen skjuter med pistolen. En remsa av Primas Printery col Love Ledger ligger bakom fotot. Det gråa fotot är utstansat med CB, cirkelremsorna nertill är pappersremsor som finns på rea hos Scrapdraken (Men efter mässa 2 helger i rad kanske de sålt slut). Svarta pearls och så som avslutning lite glitterlim! Jag har massor med färger och lägger ofta en avslutande touch med glitter innan jag känner mig nöjd med min LO.

Tack för titten!
/Cia

Inga kommentarer: