onsdag 30 november 2011

Några krya på dig-kort till....

Av Nita

Här kommer mina 3 sista Krya på dig-kort. Jag tänkte ta dem på en gång för imorgon kör ju julkalendern igång här i Scrapdrakens blogg och då blir det juliga utmaningar för hela slanten. Hoppas ni är taggade inför detta, det är vi i teamet iallafall och vi ser fram emot att få se vilka alster ni gör till våra utmaningar som är av alla de slag. Nu tillbaka till mina kort jag visar här...
Har använt papper från Pinkpaislee, rosor och underbart spetsband. På första kortet försökte jag göra en inramad blombukett, t.ex för att ge någon som ligger på sjukhus, där är det ju ganska vanligt att man inte får ta med sig blommor så då har jag satt en blombukett på kortet istället. Bild 2 är en närbild på första kortet.

På kort nr 2 har jag även där använt papper från Pinkpaislee och en die cut som jag målat med lite distress inkdyna. Som dekoration delade jag en underbar blingswirl och satte halva på kortet och även några extra minirosor. Istället för mini alfastickers så klippte jag ut bokstäver från ena mönstrade pappret från Pinkpaisle, en lite rolig detalj tycker jag. Några halvpärlor utspridda på kortet fick avsluta det hela.
På sista kortet har jag använt ett underbart band och blommor av alla de slag. Du hittar allt möjligt till ditt papperspyssel i Scrapdrakens webshop .
Pyssla lugnt!
/Nita

Inga kommentarer: