måndag 7 november 2011

När fotot får tala

Ibland när jag sitter med vissa foton framför mig så känner jag bara att här vill jag låta fotot tala.
En bild säger mer än tusen ord om ni så vill.
Här är ett foto på min 3-åring som hela sommaren gick omkring och sa: "Menar du mig, eller!" Med handen i sidan och en sån där stöddig min.


Här har jag tagit ett av de nya julpapperen, Fancy Pants, Saint Nick Sugar Plum, och använt baksidan på, men det var lite för mesig färg så jag fyllde på med lite distresser så att det blev mörkare blå.
Coredinations papperet ger en kul effekt när man river det och olika Thickers i titeln samt lite minibokstäver gör de hela lite mer intressant tycker jag!

Ibland har jag lite svårt att dekorera dessa killiga LO's, med tjejer känns det bara så lätt att slänga på lite blommor, men dessa blingiga dekos passar perfekt till killarna också!
Och stjärnor samlar jag alltid på mig av samma anledning, detta är band som jag använt fram och baksidan av.

Inga kommentarer: