fredag 27 maj 2011

Rosig kista

Av DesignAnnique

Idag tänkte jag visa en kista jag har gjort med de vackra papprena från Inkido i serien Forever.
Kistan har jag gjort efter en mall som en tjej som kallar sig BellaMio har gjort. Jag valde att dekorera min kista med massor av rosor eftersom det är rosor på pappret.

Framsidan:


Baksidan:


Ena kortsidan:


Andra kortsidan:


Öppen kista:


På locket blandade jag tyllrosor och rosor,och så dekorerade jag med bitar av en rosa pärlswirl.


Mer tyllrosor och rosor, plus ett vackert damporträtt.


Om du kommer till Uppsalamässan i morgon eller på söndag kan du få se den här kistan och lite annat som jag har gjort och visat upp här i bloggen. Jag kommer också finnas på mässan och hålla i lite aktiviteter, så välkommen dit!

Tack för titten!

Inga kommentarer: