onsdag 22 juni 2011

sommarpresent del 1

Av Nita



Hör o häpna, jag har tagit fram min kompis Ultimate Pro-väskan igen;). Jag har köpt en dvd-film med Händige Manny som min systerson på 3,5 år är så förtjust i. För att det skulle bli en lite roligare present så vek jag ihop en presentbox med min Ultimate Pro-väska. Jag mätte så jag fick en precis lagom box i slutändan. Jag ville ju inte att filmen skulle ligga o skramla runt däri. För lite roligare detaljer så torrembossade jag en trollslända (finns även den i Ultimate Pro-väskan) och klippte ur från ett blått cardstock. Dekorerade trollsländan med massa stickles och dew drops. I senaste dt-paketet så fanns de underbara papprena Maja Design Lantliv och det kittlade både i fingrarna och pysseltarmen när jag öppnade paketet. Hjärtanen är en bit av pappersremsan på ena mönstrade pappret, du vet där det står papprets namn på ;). Jag öste på massa stickles på bokstäverna oxå (Fancy Pants). Jag ville göra den här boxen lite pojkig med inte alltför puttinuttiga detaljer.





De superfina halvpärlorna är otroligt användbara och pryder sin plats på boxlocket.




Ville dekorera trollsländan lite och tog därför några dew drops i silver(de är lite mindre i storlek än vad halvpärlorna är)


Satte även stickles runt både vita och blå "namnplattan" för att lyfta fram den lite.



Det är verkligen jättekul att använda min Ultimate Pro och helst med dessa ljuvliga papper från Maja Design, det gjorde pysslet ännu roligare.



Pyssla lugnt!



/Nita



Inga kommentarer: