måndag 13 juni 2011

Växer

Den här veckan har jag scrappat om min 6-åring som växer så det knakar just nu.
Den här gången har jag klippt betydligt med i papperen som ni ser. Det går att göra så himla mycket med dessa papper från Pion design!

Och så lite närbilder, ett måttband som också är från papperet med alla bårder som jag bloggade om förra veckan. Jag satte det lilla metallspännet över 5-6 som symboliserade hennes ålder.
Crackle accent på bokstäverna för att framhäva att det knakar när hon växer
Likaså i journalingrutan har jag haft på scrackle accent, men först målade jag på cardstocken med vit akrylfärg. Sedan blingade jag runt om för att rama in det lite slarvigt.
Många blommor och fjärilar symboliserar också växtkraft och förändring.
Nästan allt material hittar du hos Scrapdraken.

Tack för titten!
/Cia

Inga kommentarer: